Yritin tänään shopata kengät, mutta olin nirso enkä ostanut mitään kun ne on kalliita. Ostin kaikkea muuta.

Tänään sitten hetki sitten poistin meikit oliiviöljyllä. Extra virgin olive oil. "Ekstra-neitsytoliiviöljy on laadultaan korkealuokkainen oliiviöljy, joka on saatu suoraan oliiveista ja ainoastaan mekaanisin menetelmin". Hyvin lähti. Sutasin hienosti eka sillä pumpulilla silmään :'(

Ehkä mä sit teen jonku kivan rentouttavan kasvonaamion myöhemmin, jos saan yhden tilaustyön tehtyä :)

Mutta joo oliiviöljyl on hyvä puhistaa silmämeikit. Ite en pysty käyttään melkeen mitään silmämeikinpoistoaineita kun silmät ei kestä. Son hyvä ku pystyy silmät rajaamaan enää. Mut oliiviöljyl pystyy (poistamaan meikin), jos ei sohi silmään, mitä mulle käy melkee joka päivä :'D pläääh...

Oliiviöljyä myös pistän moniin ruokiin. Kun paistan jotain, salaattiin tai minne vaan.... Se on paras ravintorasva ainakin niin minä olen ymmärtäny <3 Oon koittanu ween innoittamana syyä oliiveiki mut ei siit mitää tuu :'D

Eipä täs muuta, menen syömään ruokaa, koska on nälkä. Paistan oliiviöljyssä ;'D Radios muuten sanottiin et makkaraa syövät, varsinkin naiset, kuolee helpommin tai saa helpommin aivoinfarktin. Mä varmaan sit kuolen siihen sitten....Tai sit pitää keksiä makkaran tilalle jotai muuta :'D Kute kanaa. Tänään oli koulussa kanaa *__* KERRANKIN! Tai siis toista kertaa, mutta kanaa ja kurkku, paprika namnam salaattia <3 Vois olla useemminki ku kerran vuodes.

Margariinin mässyttäjät tukehtukoon transrasvoihin, aamen.